پله ها
پله ها

5 نکته برای رضایمندی مشتریان مشاورین املاک

مشتریان مشاورین املاک همان طور که از اسم کسب و کار مشخص می باشد جهت مشاوره در زمینه املاک به دفاتر مربوطه مراجعه میکنند. و مشاورین املاک نیز می توانند با دقت در تعامل با مشتریان هم از رضایتمندی و هم رونق کسب و کارشان بهره برداری نمایند:

نکته اول: خوش برخوردی و اخلاق مداری به مراجعان خواهد فهماند که احترام در این واحد کاری در اولویت قرار دارد و در تصمیم گیری آنها برای ادامه تعامل با مشاور املاک جدی تر خواهد نمود.

نکته دوم: صادقانه در مورد درخواست مشاوره صورت گرفته اظهار نظر صورت گیرد باعث میشود رضایتمندی مشتری تا حدود زیادی فراهم گردد.

نکته سوم: افزایش اطلاعات ملکی و قانونی مشاور املاک و بروز بودن از عوامل بسیار تعیین کننده برای حصول نتیجه خواهد بود.

نکته چهارم: ارتباط مستمر با همکاران هم فکر سبب میشود دامنه فعالیت به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد بنابراین در کشف ارتباطات موثر فعال عمل نمایید.

نکته پنجم: دکوراسیون محیط کار خود را با بودجه ای مناسب به خوبی محیا نمایید که هم خود آرامش لازم را داشته باشید و هم مراجعان از اولین برخورد از دقت و سلیقه شما استفاده نمایند.

در صورتی که نکات دیگری هم به ذهن شما رسیده حتما با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *