مشتریان مشاورین املاک همان طور که از اسم کسب و کار مشخص می باشد جهت مشاوره در زمینه املاک به دفاتر مربوطه مراجعه میکنند. و مشاورین املاک نیز می توانند با دقت در تعامل با مشتریان هم از رضایتمندی و هم رونق کسب و کارشان بهره برداری نمایند:
نکته اول: خوش برخوردی و اخلاق مداری به مراجعان خواهد فهماند که احترام در این واحد کاری در اولویت قرار دارد و در تصمیم گیری آنها برای ادامه تعامل با مشاور املاک جدی تر خواهد نمود.
نکته دوم: صادقانه در مورد درخواست مشاوره صورت گرفته اظهار نظر صورت گیرد باعث میشود رضایتمندی مشتری تا حدود زیادی فراهم گردد.
نکته سوم: افزایش اطلاعات ملکی و قانونی مشاور املاک و بروز بودن از عوامل بسیار تعیین کننده برای حصول نتیجه خواهد بود.
نکته چهارم: ارتباط مستمر با همکاران هم فکر سبب میشود دامنه فعالیت به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد بنابراین در کشف ارتباطات موثر فعال عمل نمایید.
نکته پنجم: دکوراسیون محیط کار خود را با بودجه ای مناسب به خوبی محیا نمایید که هم خود آرامش لازم را داشته باشید و هم مراجعان از اولین برخورد از دقت و سلیقه شما استفاده نمایند.
در صورتی که نکات دیگری هم به ذهن شما رسیده حتما با ما به اشتراک بگذارید.